Rättirakkautta

Tällainen Buzzador paketti saapui!
Paketissa oli siis tällä kertaa Viledan siivousliinoja.
Tuotteet vasemmalta oikealle:

Buzzador-paketissa oli myös 6kpl Universal yleisliinoja, jotka sain jakaa ystävilleni.



Keittiöliina on päässyt meillä jo tositoimiin.
Liinan toinen puoli on pehmeä ja toinen puoli karkea, kuivunutta ja vaikeampaa likaa varten.
Olen ollut todella tyytyväinen tähän käytössä.
Imee hyvin nestettä ja hankauspuolella irtoaa tyttöjen ruuanjämät hyvin ruokapöydän vahakankaasta.

Kaikki testiin tulleet liinat voidaan pestä 60 asteessa.
Tämä pidentää keittiöliinan käyttöikää mukavasti.
Pitänee varmaankin hankkia toinen samanlainen liina, jotta voin vuorotella kun toinen on pesussa! :)

Kuvat on otettu ensimmäisen konepesun jälkeen ja liinan kaunis väri vähän haaleni pesussa. 
On nyt mielestäni vielä kauniimpi. ;)
Minulle TÄRKEIN keittiöliinan ominaisuus on nimittäin VÄRI!
Mulla on joku pakko-olla-kaunis-keittiörätti-neuroosi. ;D

Minulla on ollut jos jonkin näköisiä kauniita sieniliinoja.
Useimmissa on pohjavärinä valkoinen ja siinä sitten joku kaunis kuviointi.
Valkoinen sieniliina ei kuitenkaan montaa pesua kestä kauniina, värjääntyy ainakin pesukoneessa.
Joten melko kertakäyttöisiä ovat.
Tämä Viledan liina kestää käyttöä ja pesua varmasti pitkään. Kauniina.

Tälle liinalle olen nyt ihan myyty.


Lisää Viledaa luvassa vielä, tytötkin pääsivät vähän testailemaan liinoja! :)

Mikä siis on Buzzador?
Buzzadorina saan mahdollisuuden päästä testaamaan uusia tuotteita ja palveluita ilmaiseksi.
Eli saan tuotteita testattavaksi ja kerron ystävilleni mielipiteeni tuotteesta, joko kasvotusten tai sosiaalisen median välityksellä,sekä raportoin kokemukseni Buzzadorille.
Tähän mennessä olen ollut mukana Buzzaamassa Möllerin Pikkukaloja, Hälsans Kökin kasvisruokia, Duploja, Vanishin pyykinpesuaineita ja nyt siis siivousvälineitä!

Buzzadoriksi voit liittyä tästä linkistä! 

- Pia

8 kommenttia

  1. Aina kun tämmösiä ostaa ne ei ikinä toimi niinku pitäs :D En oo sen takia ostanu enää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa.. :O
      No tää täytti mun mielestä kyllä kaikki lupauksensa. :)

      Poista
  2. Mekin aloitettiin viime viikolla testaus viikko siiouksen yhteydessä. Mulle taas kävi niin, että lila/violetti on ainoa väri, mikä ei oo mun juttu - mutta muuten tosi toimiva rätti!

    VastaaPoista
  3. Mä olen korkannut yleisliinan ja sen näytönpuhdistukseen tarkoitetun - pitäisi saada muutkin käyttöön, mikähän mahtoi olla kampanjan deadline, kääk :D

    VastaaPoista
  4. Minä tykkään myös kovasti uudesta keittiöliinasta ja etenkin väristä:-) Siivous on taas mukavempaa..hetken...uusilla siivouliinoilla. Ihan laadukkaita mielestäni nuo viledan liinat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään ja harmittaa ihan vietävästi, etten ole ennen hankkinut kunnon liinoja.
      On kyllä siivoamine mukavampaa kun on hyvät välineet! :)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun