Kirppistelyä ihan oikealla kirpputorilla

Viimeksi kirjoittelin nettikirppistelystä.
Kyllähän sitä ihan oikeallakin kirpputorilla tulee usein käytyä ja minulla on tälläkin hetkellä myyntipöytä.
Lastenvaatteet ei oikein tunnu liikkuvat, omat kylläkin.
Varmaan mulla on liian korkeat hinnat, mutta en viitsi ilmaiseksikaan myydä, kun netissä ne sitten saa kaupaksi. ;)



Jotain löytöjäkin olen tehnyt taas.
Ihana vaaleansininen peitto löytyi hintaan 3e.
Eeville vihreä takki syksyyn ja Nextin ihanan väriset leggarit.
Tuo Me&I:n tunika on mulle joku pakkomielle, meillä on ollut se joka koossa koosta 74/80 lähtien.
Eevillä on nyt käytössä 122/128 ja tuo on kokoa 146/152, joten vähän taitaa olla vielä reilu.

Marimekon laukku tuli vastaan kuin tilauksesta!
Laukku on täydellinen minulle koululaukuksi, sinne mahtuu A4 kansio oikein hyvin.
 7e hinta moitteettomasta Marimekon laukusta ei tuntunut ollenkaan pahalta. ;)



 - Pia

4 kommenttia

  1. Livekirppiksiltä voi tehdä aivan mahtavia löytöjä, jos vaan malttaa niillä sinnikkäästi kierrellä. Kivoja juttuja!

    VastaaPoista
  2. Kivoja löytöjä :) Suunnittelin pöydän varaamista livekirppikseltä, mutta on siinä sen verran kova homma, että päädyin kuitenkin nettikirppareilla myyntiin… Keväällä pidin pöytää livekirppiksellä ja se saa riittää tälle vuodelle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan tuossa hinnoittelussa ja pöydän siivoamisessa kauhee työ. :)
      Hyvä hoitaa nyt pois ennen työelämään palaamista. :)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun