Äidiltä tyttärille


Nappasin mökiltä mukaan vanhan sienihupparini.
Huppari on ollut vuosien varrella veljen tyttöjen mökkihupparina, nyt otin hupparin kotiin Annin käyttöön.
Tuli mieleen kurkata vanhoja lapsuudenkuviani, muistin hupparin vilahtavan jossain heppakuvassa 
ja löysinkin kyseisen kuvan. :)
Skannasin teillekin nähtäväksi muutaman vanhan kuvan, joissa on meillä olevia vaatteita. :)


Huppariin on ilmeisesti kuulunut housutkin!


Tällaista 80-luvun vaatetta meiltä löytyy.
Yläkulman mekko on vielä Eeville iso, mutta ensi vuoden jouluksi ehkä sopisi.
Bikinit on Eeville sopivat varmaankin ensi kesänä.
Essu, villaliivi ja villahame meillä on ollutkin käytössä. :)




 Takana näkyy myös meillä oleva pinnatuoli. :)



Eka ja vika biksukuva Piasta tässä blogissa. =D


Nukenvaunut, Lissu-nukke ja peitot on tyttöjen käytössä. :)

- Pia

11 kommenttia

  1. Ihania kuvia, oot ihan saman näköinen vieläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä oli aika hauska katsella ja skannailla koneelle. :)
      Voin kertoo, että en mä ihan noin hyvältä näytä nykyään biksuis! =D

      Poista
  2. Iiik, mitä ihania kuvia!

    Meilläkin on jonkun verran itseltäni säilyneitä juttuja tytöllä käytössä. Mun äiti on säilyttänyt vaikka mitä ja itse olin sellainen lapsi, jolta säilyikin ehjänä sekä vaatteita että leluja. Osa on kyllä niin karmeita, että olen yrittänyt niitä salaa hävitää :D Ah, ihana kasitkytluku karmivine keittiökalusteineen. Ihan menee kylmänväreet selässä :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ja miehen äidit on molemmat säilyttäneet aika paljon kaikkea, meidän vanhoja leluja meillä on aika paljon!

      Ja sisustuksesta vielä, mun mielestä nuo keittiön kaapit on aivan ihanat. Niissä oli tuollainen painonapillinen kahva, mitä silloin oli paljon. Ihana, ihana, ihana. :)

      Poista
  3. Ihania kuvia :D Meillä ei ole oikein mitään tallella omasta lapsuudestani, jotain yksittäistä hattua ja lelua lukuunottamatta. Pojalle kyllä olenkin laittanut jemmaan vaikka mitä, saa nähdä pysyvätkö tallessa seuraavat vuosikymmenet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen myös jonkin verran laittanut vaatteita ja leluja tytöille säästöön. Saas nähdä, miltä näyttää tämän päivän vaatteet sitten kahdenkymmenen vuoden kuluttua. Tarttis olla joku lasipallo, mistä näkisi, mitä tytöt silloin arvostavat. ;)

      Poista
  4. Ihania kuvia tosiaan :) Olet ainakin ollut hirrmuisen iloinen lapsi! Täytyykö tämä ottaa haasteena ja kaivaa omat nostalgiat esiin?

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! :) Lapsuusmuistot ovat kyllä niin tärkeitä.
    Kivaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus! Meillä on kans minillä muutamia mun vanhoja vaatteita käytössä.

    VastaaPoista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun