Sunnuntailta

Muutama kuva sunnuntaiselta pulkkamäkireissulta.
Hauskaa oli! :)






Mitäköhän tämä Blogger tekee näille valokuville...
Ylemmät kuvat siis tarkoituksella kaksi kertaa.

Ylemmän kuvan pienensin blogiin sopivan kokoiseksi (pisin sivu 700px)
ja on siis tässä "alkuperäinen koko" -asetuksella.
Alimman kuvan laitoin suoraan kamerasta (4600x3000px)
ja on tässä asetuksella "erittäin suuri".

Ylempi kuva on ihan täyttä suttua (vaikka siis koneella näyttää ihan normaalilta) ja
alempi enemmän sitä, mitä olen kamerallani ottanut. :/
Isojen kuvien lataaminen vaan vie ikuisuuden.
Ja tämän ongelman olen huomannut vasta tässä lähiaikoina.

Millä kokoasetuksilla te muut lisäätte blogiin kuvat??

Tänään lapset lähtee mummilaan ja äipällä on vapaapäivä.
Suuntana Ikea ja varmaan myös Mylly. :)

- Pia

4 kommenttia

  1. Oon huomannut että välillä kuvat on suttuisia, en ymmärrä mistä se johtuu.. Itse laitan kuvat yleensä "erittäin suuri" kuvakokoa käyttäen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy varmaan alkaa myös käyttämään ainoastaan tuota erittäin suurta kuvakokoa! :)

      Poista
  2. Mäki käytän tuota erittäin suuri, mutta oon kyl kuvia usein pienentänyt koneella jonkun verran. Mä en oikeen noista kuvamuokkauksista mitään ymmärrä ja harvemmin sitä siis saa mitä tilaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile PhotoScapea ja kurkkaa Esmeraldan blogista vinkkejä. Ilmainen ja helppo ohjelma! ;)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun