Pari kevään superlempparia!

Lapsimessuilta tarttui mukaan pari ihan napakymppiä ostosta!
Nimittäin Verson Puodin mekko ja For Minis and Mommies rusettilaukku.

Verson Puoti pupujemma For Minis and Mommies

For Minis and Mommiesin laukku oli ostoslistallani, olen niitä moneen otteeseen ihaillut.
Laukku on kyllä vielä ihanampi, olin ajatellut. <3 Todella suloinen ja kaunis!
Laukut on ohutta nahkaa ja todella siistiä suomalaista käsityötä.
TÄÄLTÄ löytyy!

Verson Puoti pupujemma For Minis and Mommies

Verson Puodilta ostin Eeville pari mekkoa, niinkuin olin suunnitellutkin. Tämä pinkki pupujemma -mekko nousi samantien Eevin superlemppariksi. Mekko on ollut päällä jo monta kertaa, aina kun vain on ehtinyt pesun jälkeen kuivaksi.
Ja ai että kun harmittaa, etten pikkusiskolle ostanut tätä samaa mekkoa. Hölmö minä, eihän näitä tietenkään mistään enää saa. :( Tuo pupujemma -kuosi on kyllä aivan ihana!
Pienempiä kokoja mekosta löytyy vielä TÄÄLTÄ.

- Pia

4 kommenttia

  1. Oi, kyllä on kaunis mekko ja laukku. Söpö neitikevät!

    VastaaPoista
  2. on ihana, millaista mitoitusta verson mekot on? mikä koko mekoissa olisi hyvä 123 senttiselle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä mekko on kokoa 140/146.
      Eevi on n.133cm pitkä. :)
      Pikkusisko on varmaan juuri tuon 123cm pitkä ja olen hänellä on Verson Puodin pari mekkoa koossa 128/134, se on oikein hyvä koko. :)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun