Suomalaiset muistamiset hoitajille

Pienen pieni spoiler alert alkuun.
En ole nimittäin näitä lahjoja vielä vienyt, ensi viikolla vasta! ;)

Tänään on siis Osta työtä Suomeen -päivä ja ajattelin vinkata jälleen yhden kivan suomalaisen tuotteen!
Minä olen melkein kaikki joululahjat jo hankkinut, koska luulin olevani jalkapuolena joulukuun.

Tyttöjen hoitajille ostin TaruLiinasta Mummi ja minä -astianpesuaineet!
Mielestäni tämä on kiva lahjaidea!
Kaikki tiskaa ja astianpesuainetta tarvitsee jokainen.
Ja jos ei ole itselle mieluisa, tämän voi helposti laittaa lahjana eteenpäinkin.


"Mummi ja minä -pesuaineet eivät sisällä zeoliittiä, fosfaattia, keinotekoisia väri-, hajuste- ja säilöntäaineita.
Mummit eivät ärsytä herkkääkään ihoa ja siksi ne sopivat useimmille allergikoille.
Tuotteet on valmistettu kasviperäisistä, uusiutuvista raaka-aineista, jotka hajoavat luontoon 100 %:sti.
Yhtään Mummien raaka-ainetta ei ole testattu eläinkokeilla, ja myös vegaanit voivat niitä käyttää.
Valmistettu Suomessa."


Lista Mummien jälleenmyyjistä löytyy TÄÄLTÄ!

- Pia

2 kommenttia

  1. Nämä Mummi ja minä-tuotteet on ihania! Olen itsekin ostanut sekä lahjaksi että omaan kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä! Meilläkin on keittiössä astianpesuaine ja käsienpesuaine. :)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun