Suloiset pöksyt


Olen näitä Geggamojan housuja ihastelut monet kerrat useamman eri nettikaupan valikoimista, 
mutta en ole malttanut tilata.
Nämä löytyi käytettynä kohtuuhinnalla huuto.netistä.
Housujen malli on aivan ihana ja ulkonäkö sitäkin suloisempi.
Laatuun olen myös tyytyväinen.
Nämä olivat valmiiksi käytetyt ja meilläkin paljon käytetty ja silti hyvässä kunnossa!
Eevin violetti Geggamojan mekko on myös ollut paljon käytössä ja pysynyt hyvänä.
Materiaali on ihanan pehmeää luomupuuvillaa.
Haaveissa vielä Eeville nuo housut ja hupparit myös!
Ja, ja, ja, ja. ;)

 
- Pia

*postaus ei sisällä mainoslinkkejä, eikä bloggaaja saa hehkutuksesta itselleen mitään*
;D 

6 kommenttia

  1. Meilläkin on ollut parit gaggamojat ja on kyllä ihania!!! Campadressa oli noita housujakin alekampanjassa, mutta oli ennestään niin paljon muita housuja ettei tullut ostettua vaikka mieli teki.

    Hyvä tuo loppu toteamus, itekkin miettinyt, että voi alkaa vaikka jotain vakia tekstiä käyttämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Campadren kanpanja oli vähän huonoon aikaan myös meille, kun ei ollut mitään tarvetta. Toivottavasti tulisi uusi kampanja jossain vaiheessa! :)

      Poista
  2. Meillä oli viime vuonna jonkin verran Geggamojaa ja tykättiin kyllä. Osa vaatteista sopisi varmaan vieläkin. Minneköhän olen ne tunkenut? :D

    VastaaPoista
  3. On kyllä söpöt housut! Mulle taas Geggamoja on vieras lastenvaatemerkki, meillä ei ole neidillä ollut merkin vaatteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään ja materiaali on tosiaan aivan ihana! :)
      Suosittelen!

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun