Miniponit ja 3-vuotiaan tunteenpurkaus

Tyttöjen yökylälaukusta löytyi söpöjä poneja ja ne pääsikin heti leikkiin.
Eevi harjasi niitä ja rakensi Legoista hepoille tallin! :)
Onpa nuo MyLittlePonyt vähän muuttuneet minun lapsuusajastani.
Mun vanhat ponit on paaaaljon kauniimpia!





Oltiin eilen illalla Eevin kanssa takkahuoneen askartelupöydän ääressä.
Eevi piirteli ja minä tein jotain omiani.
Eevi pari kertaa kysyi, että "Äiti, onko tämä kolmio?"
Sanoin, että ei ole ja yritin selittää, millainen on kolmio. Siinä on kolme sivua jne.
Yhtäkkiä Eevi juoksi olkkariin isin syliin, parkui lohduttomasti ja huusi "Minä olen varmaan typerin lapsi maailmassa!"
 Oi kauheeta, miten kauheeta kuultavaa! :(
Hän on siis mielestään tyhmä, kun ei osannut piirtää kolmiota.
Saatiin siinä sitten Eevi rauhoittumaan ja hyvälle mielelle, kun mentiin yhdessä piirtelemään niitä kolmioita.
Yritin hänelle selittää, että 3-vuotiaan ei toki vielä tarvitse osata piirtää kolmioita tai osata kirjoittaa! :)
"Mutta minä haluan oppia!"
Kysyin myös, että mistä ihmeestä hän on saanut päähänsä, että olisi typerin lapsi maailmassa, kun hänelle ei varmasti kukaan (aikuinen) ole koskaan niin sanonut. Eikä oikein kuulosta lauseelta, mitä olisi keksinyt itse.
No "Kaaposta".

Eipä ole helppoa olla 3-vuotias.
Eikä sen äiti. <3

- Pia

6 kommenttia

  1. Mä ootan jo ihan innolla että pääsis leikkii poneilla :)! Mutta tosiaan, niinhän ne näkyy vähän muuttuneen omista lapsuusajoista..löytyisköhän omat vielä jostain..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis voithan sä leikkiä. Ja sanot sitten kaikille, että tytölle hankit. :)
      Mä nappasin tänään äitin luota pari omaa pikkuponia mukaan tytöille.

      Poista
  2. Hellyyttävä tunteenpurkaus pienellä neidillä! Kivoja ponileikkejä siellä myös. Miksiköhän monet lelut muuttuvat vähemmän söpöiksi? Littlest pet shopitkin näyttävät oudoilta nykyään ja Bratzejä en ole koskaan oikein ymmärtänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tajua kyllä. Ihan hirveitä Bratzitkin.
      Nuo vanhemmat My Little Ponyt on todella kauniita näitten uusien rinnalla. Eikö joittenkin asioiden pitäisi vain antaa olla rauhassa? :D

      Poista
  3. Ompas pieniä poneja tuollaisia en olekkaa nähnyt vielä. Tosi on, että lapsuudessa olleet My Little Ponyt oli tosi nättejä verrattuna näihin moderneihin poneihin. Onneksi minulla on omat ponit tallessa ja odottamassa neidin kasvua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on varmaan ollut samassa paketissa kaikki, en ole kyllä varma.
      Minunkin vanhoja poneja on jokunen meidän äitin luona, otettiin sieltä eilen pari vauvaponia mukaan kotiin. Ehkä ne muutkin seuraa jossain vaiheessa! :)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun