NoaNoa New Autum Collection

NoaNoan uusi syysmallisto on ihana!
Kurkkaa koko mallisto TÄÄLTÄ.
Tässä mun suosikkeja:




Tykkäättekö NoaNoasta? :)

Minä olen tilannut NoaNoaa BabyShopista.
Syksyn mallistoa en vielä tuolta löytänyt, mutta hyviä alennuksia kyllä! :)
Helmi&Kerttu -blogista bongasin Millan Putiikin, joka myy NoaNoaa, sielläkin hyvät alet menossa!

Eilen pyörähti Googlen lukija-paneeliin 3-numeroinen luku, ihan mahtavaa!!
Sadan lukijan kunniaksi luvassa arvontaa, kunhan Pompin paketti saapuu! ;)

- Pia

8 kommenttia

  1. Noa Noalla on oma liike Helsingissä Yrjönkadulla,lasten ja aikuisten mallistot myynnissä..Ainakin aiemmin siellä on ollu reippaat alet ja hyvin valikoimaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinne sitten kaikki Helsinkiläiset.
      Minun ei tule oikeastaan koskaan käytyä Helsingin keskustassa. :)

      Poista
  2. Ihania ovat! Mä olen joskus Boutique Lilliksestä tilannut Noa Noaa.

    VastaaPoista
  3. Täällä tykätään kans, kuten arvata saattoikin;) Itse olen tilannut noanoaa joskus myös oiidesign.se. Sielläkin kaikki on tällä hetkellä -50%, mutta kruunun kurssilla ei tietty ihan niin hyvät hinnat kuin kotisuomesta ostettaessa. Helsingin kivijalkamyymälällä on myös oma nettikauppa, mutta valikoima on siellä harmillisen suppea... Syksy näyttää hyvältä, mutta ainakaan vielä en ole yhtä paljon innostunut siitä kuin kevään/kesän mallistosta. Mutta tilanne voi vielä muuttua, kun syksyyn päästään;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla Oii:ssa olikin laaja valikoima! Paljon oli myös NoaNoaa ja hyviä hintoja!
      Houkuttelevaa, mutta nyt ei pysty! :D
      Mä tykkään tosi paljon noista violetin eri sävyistä! Syksyyn on tosiaan vielä aikaa (toivottavasti ainakin), vielä ehtii innostumaan enemmän kuin tarpeeksi! :D

      Poista
  4. Noa noa on suosikkejamme - olen tilannut mm. Lillksestä, käynyt Helsingin liikkeessä sekä muutamista brittikaupoista. Turun Sokos otti Noa Noan myös valikoimiinsa tänä vuonna, joten kotikaupungistakin näitä nyt onneksi saa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurin osa mun NoaNoa hankinnoista on itseasiasta huuto.netistä. ;)
      Meidän lähistöllä oli yksi pieni lastenvaateputiikki, mikä myi NoaNoaa, mutta valitettavasti liike lopetti toimintansa juuri alkukesästä. :/
      No, nettikaupat toimii. :)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun