Me&I ss2013

 Uusi Me&I mallisto julkaistiin hetki sitten.
Lasten mallistossa oli muutamia ihania juttuja, naisten mallistossa aika montakin!
Tässä minun poimintoja!
Tytöille:


Pususammakko paita on kivan hempeän värinen. Enkelitunika on tosi kaunis!


Mustat housut näyttää kuvissa kivalta, pitäis nähdä livenä!
Pinkit polvihousut houkuttaa!


Mekot on hieman liian räikeitä minun tämän hetkiseen makuuni!

Äidille: 



Mustat polvihousut (Magic Knickers) on PAKKO saada.
Minulla on ollut samat housut kahdesta edellisestä mallistosta ja on aivan ihanat!


Musta mekko näyttää todella hyvän malliselta, pitää sovittaa kutsuilla.
Toivottavasti on yhtä ihana kuin kuvissa!!


Harmaa neuletakki näyttää myös tosi kivalta!

Mitkäs on teidän suosikit?
Innostuitteko naisten mallistosta yhtä paljon kuin minä? :)

- Pia

6 kommenttia

  1. Hih, työstän juuri itsekin postausta omista suosikeista, samoja juttuja löytyy:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon menossa kutsuille näillä näkymin vasta maaliskuun puolen välin paikkeilla, toivottavasti ei ole silloin vielä mitään myyty loppuun. Tai lähinnä nuo aikuisten polvihousut huolettaa, ne on ollut aika suosittuja.. :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mä olen nyt pari kautta innostunut enemmän naisten mallistosta kuin lasten! :) Mutta lasten housuista tykkään paljon, ne on meillä ollut tosi kovalla käytöllä! :)

      Poista
  3. Luulen, että tilaan itselleni vain housut tai parit, lapsille ei oikein ollut mitään kivaa.. Meillä tytölle on muutamat käyteyt Me&i;n vaatteet hankittu huutiksesta. Kutsuille menen helmikuun puolen välin tienoilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo housut on kyllä ihan pakko saada. Pitäisi ehkä tilata ne suoraan myyjältä, jos ovatkin myyty loppuun maaliskuussa. On tainnut olla melkoisen suosittuja joka vuosi.. :)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun