Mamma tippuu somekelkasta

Nyt täytyy kyllä sanoa, että somekelkka kiitää ohi pikavauhtia.
Facebook ja Instagram on käytössä ja hyvin toimii, mutta nehän on ihan vanhoja juttuja jo!

Snapchatin latasin puhelimeen, mutta en tajunnut siitä yhtään mitään.

Twitter-tilikin löytyy ja sinne vähän päivittelin tietojakin, mutta en ole oikein siitäkään innostunut.

Videot ja vloggaaminen on nyt kuuminta hottia.
Mutta ei oikein tunnu luontevalta alkaa tekemään videoita.
 





Mistä ihmisillä riittää aikaa seurata näitä kaikkia?
Saati sitten päivittää kaikkia kanavia.
Huh.
Taidan olla tulossa vanhaksi.
;)

- Pia

10 kommenttia

  1. Heitin pois Facebookin (turhaa ajanhukkaa, pidän ystäviin yhteyttä puhelimella), Twitterin (ei aukea mulle mitä siellä tehdään?) ja Snapchattiä en ole edes koittanut. Jäljelle jäi Instagram. Tykkään sen ajatuksesta, saa nauttia kauniista kuvista jotka kiinnostavat minua, ei turhaa liibalaabaa.
    Olen todellakin tullut vanhaksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Face on mulla aktiivisessa käytössä, siitä en malttaisi luopua! :)
      Instagram on tosiaan kiva!

      Poista
  2. Tubetus on niin kuuminta hottia meillä, että huh hu - siinä sitten sivussa äitikin jotain ehk oppii. Meillä päivittäin kuvataan jotain mydayta, mutta onneksi pysyvät vielä ihan kotilevityksessä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Tubetus on nuorten keskuudessa iso juttu!
      Niin ne ajat muuttuu! Saapa nähdä mitä muutaman vuoden päästä sitten, kun meidän tytöt on koululaisia! =D

      Poista
  3. Hahaa, mä en edes yritä! :D Facebook ja blogi riittää vallan mainiosti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä tulin myös vähän siihen tulokseen, että ehkä ei kannata edes yrittää! =D =D =D

      Poista
  4. Mä oon kanssa niin tippunut kelkasta... Tubetus ei tunnu omalta enkä niitä ole innostunut katselemaankaan.
    Henk. koht. ja blogin fb päivittyy ja niiden kautta seurailen kuulumisia, bloggailuun ja niiden seuraamiseen käytän rajoitetun ajan viikossa. Linkedin taas työnpuolesta on tärkeä. Instaa tulee käytettyä ja seurattua myös.
    Lapset yrittää houkutella snäppiin, toistaiseksi olen pysynyt siitä pois. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä oikein nuo videot tunnu omallekaan kohdalle kovinkaan luontevalta! =D
      Tuntuu, että tähän sometteluun menee jo ennestään liikaa aikaa ja juuri kun jotain uutta juttua oppii käyttämään, niin onkin jo seuraavat jutut in! =D

      Poista
  5. Haha! Sama vika :D Mikä Snapmikä? Videot ja Tubettaminen ei oo todellakaan mun juttu. Ja sitäpaitsi luen blogejakin illalla ja koneen ollessa äänettömällä, joten videoiden katsominen menisi huulilta lukemiseksi :D Twitteriä en ymmärrä. Twiittaminen tuntuu joltain salatieteeltä. Parempi pysyä vaan Facessa, josta ilmeisesti nuoriso tekee just joukkopoistumista ja Bloggerissa, josta voi lukea postauksia ilman ääniä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo Twitter mullekaan avautunut, eikä tosiaan se Snapchat.
      Ne avautuu luultavasti sinä päivänä, kun ne on jo ihan OUT. =D

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun