Isin ja tyttöjen Lettikirja ja ARVONTA


 Joko teillä on Isin ja tyttöjen Lettikirja?
Minä sain kirjan käsiini reilu viikko sitten ja olen positiivisesti yllättynyt.
Kirja on UPEA!

Ensimmäisestä suomalaisesta lettikirjasta löytyy ohjeet 30 erilaiseen lettiin.
Valokuvien, kirjallisten ohjeiden ja piirroskuvien avulla sukeltaminen lettien saloihin on helppoa!



Ranskalaiset ja hollantilaiset sujuu jo jotenkuten, ja vesiputouslettiäkin olen muutamaan kertaan kokeillut,
joten valittiin kirjasta alkuun jotain muuta helpon oloista.
Kalanruotoletti on superhelppo tehdä ja tosi kivan näköinen, eipä vaan ole ennen tullut kokeiltua!
Kalanruotoletin sain jopa omaan päähän väännettyä,
olen meinaan aivan täysin tumpelo omien hiusteni kanssa! ;)



Myös 3D-lettejä kokeiltiin ja nekin onnistuivat hienosti kirjan ohjeilla!

Kirjassa on paljon juttuja, mitä haluan kokeilla ja uskon että kirjan ohjeilla onnistun varmasti!
Vähän tietysti harjoitusta vaatii letittely, niinkuin mikä vaan muukin taito!


Sain Matilta itselleni yhden kirjan.
Olen kirjasta niin innoissani, että ostin toisen kirjan arvottavaksi blogin lukijoille!

Arvontaan voit tällä kertaa osallistua Jotain tekemistä -blogin Facebook-sivuilla TÄÄLLÄ.
Tykkää blogin sivuista ja jätä kommentti postauksen alle ja olet mukana!
Jos sinulla ei ole Facebook-tunnuksia, voit osallistua arvontaan lähettämällä viestin sähköpostiini:
jotaintekemista@gmail.com

Arvonta alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 23.8.2015 klo.21.00.
Arpaonnea jokaiselle!

Jos et kuitenkaan luota arpaonneesi, kirjan voi tilata vaikka TÄÄLTÄ.

- Pia

15 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. On kyllä todella ihana!
      Tänään harjoiteltiin sydänlettiä! :)

      Poista
  2. Oon niin kade!!vielä jonain päivänä myös minä omistan tuon kirjan!! :)

    VastaaPoista
  3. Oon niin kade!!vielä jonain päivänä myös minä omistan tuon kirjan!! :)

    VastaaPoista
  4. Heti iski letti-innostus kun katsoi taidolla tehtyjä lettejä ja kauniita kuvia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa hankkia Matin kirja!
      Se onkin Suomen kuudenneksi myydyin kirja tällä hetkellä ja eka painos alkaa olla lopuillaan, toinen on tulossa! :)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun