Kerhon kevätjuhlat ja äidin hassut housut

Eilen oltiin kerhon kevätjuhlassa.
Annilla on kauhea uhmistuhmiskausi menossa ja hän ilmoitti hyvin vahvasti, ettei halua lähteä yhtään mihinkään.
Ajattelinpa sitten käyttää hetken hyväksi ja lähdettiinkin kerhon juhliin Eevin kanssa kahdestaan.
Aina ei jaksa kinata, eikä aina tarvitse.
Näin meillä oli kaikilla tosi kivaa! :)
Meillä oli Eevin kanssa oikein hauskaa ja niin oli ollut myös Annilla ja isillä! :)


Eevi valitsi itse juhlamekoksi Sweet Miss Rosen kauniin pitsimekon.
Päähän pitää saada panta ja kaulaan koru.
Vaaleanpunaiset pitsisukkikset on NoaNoan.




Käytiin aamupäivällä Lindexillä hakemassa minulle sukkahousuja.
Ihan sellaiset ihonväriset oli hakusessa.
Mukaan tarttui aletangolta uudet lempihousut ja parit sinivalkoiset sukkahousut! :O
Ja unohtui muuten ne normisukkikset.

Nämä housut on aika kaukana mun mukavuusalueelta.
Mä olen monia tämän tyylisiä housuja kokeillut, mutta en ole uskaltanut ostaa.
Nyt kymmenen euron hintaan lähti housut mukaan.
Kevään myötä on herännyt mielenkiinto vähän tuohon oman vaatekaapinkin kohentamiseen. :)

Valkopilkulliset sukkahousut pääsivät heti käyttöön kevätjuhlaan mustan mekon kaverina.


- Pia

9 kommenttia

  1. Ihana Eevi ja ihana pitsimekko!

    Mun on kertakaikkiaan pakko käydä tänään Lindexillä katsomassa, jos siellä olisi vielä noita sukkiksia!! :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Noi on kyllä aika sun näköiset. Kyllä niitä siellä oli pitkä rivi! :)

      Poista
  2. Hei sullapa onkin siellä makeita vaatteita!!! Jotenkin sitä uskaltaa taas kevään tullen pukeutua rohkeammin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän kovasti!
      Paino on pudonnut jonkin verran ja kevät ja kesä tulee, niin on alkanut tuo omakin vaatetus kiinnostamaan enemmän. :)
      Yritän käyttää vähän vähemmän mustaa ja enemmän kaikkea kivaa. ;)

      Poista
  3. Ihanat sukkikset!! Itse pukeudun aina niihin mustiiin, mustiin ja mustiin. Mieheltä meinasi silmät pullistua päästä kun kävellin uusissa sähkönsinisissä farkuissa. Epäili olleen jonkin sortin erehdys :D Ja ostin myös värikkään huivin. Olen jotenkin niin päättänyt jättää taakse tuon mustan kauden ja aloittaa piristämään vaatekaappia ihan kunnolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin ja tässä yksi piritys vaatekaapistani : http://myttyra.blogspot.fi/2014/05/vanha-ja-vasynyt-marimekon-iloinen.html

      Poista
    2. Mulla on myös ollut aina paljon mustaa ja harmaata vaatekaapissa ja nyt yritän saada sinne vähän lisää väriä! Aika hyvin olen kyllä onnistunutkin. ;) Huiveilla on hyvä aloittaa jos ei ole ihan varma. ;)
      Kyllä munkin mies vähän ihmetteli noita mustavalkoisia housuja, mutta huomasi kyllä miten iloinen minä olin niistä. :D

      Mulla oli myös yksi Marimekon mekko, mitä hillosin vaatekaapissa vaikka kuinka kauan, vaikka oli vähän epäsopiva mulle. Mutta muutama viikko sitten vein sen kirppikselle ja sinne meni jollekin uudelle omistajalle. ;D

      Poista
  4. Ihanat housut! Mä rohkenin kans ostaa leopardihousut, mitkä ei aiemmin oo kans ihan omin juttu ollu! Kesällä vaatekaappiiin löytyy kyllä vähän erilaisiakin vaatteita mitä yleensä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä sä! :)
      Tämä kevät saa jotenkin pään ihan sekaisin. ;)

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun