Aleja

Sitten kun blogien joulujutut kyllästyttää, alkaa alekyttäilyt ja vinkkailut.
No MINÄ MYÖS <3

PompDeLuxin -50% ale alkoi perjantaina ja olinkin yöllä heti koneella tekemässä tilausta.
Sivut jumitti aika hyvin ja kone herjasi jotain maksun epäonnistumisestakin.
Nyt on kaksi tilausta sisällä, toisesta tilauksesta laitoin sähköpostia, saas nähdä tuleeko molemmat silti. :)


Molemmille tytöille tilasin harmaat Amsterdan neuletakit.
Vaaleanharmaat neuletakit on meillä jatkuvassa käytössä ja molemmilla tytöillä alkaa käymään vanhat pieneksi, 
joten tästä lähti nyt hyvällä hinnalla uudet neuleet tytöille.
Eeville otin lisäksi Edinburgh jeggingsit ja Huntsville topin, rosen sävyssä.
Annille tilasin Clarksville housujen kaveriksi hupparin.
Huppari pääsee kesällä varmaan jatkuvaan käyttöön.
Eeville olisin tuon hupparin myös halunnut, mutta olivat ehtineet loppumaan.

Eipä ole onneksi kauaa enää uuteen Pompin mallistoon.
Oonkohan ainoa, joka odottaa uuden malliston kuvia jo kärsimättömänä? :)
Omat kutsutkin on jo varattuna helmikuun lopulle.

Nettialeista ei ole muuta lähtenyt tilaukseen.
Tiistaina tytöt menee hetkeksi mummille ja minä piipahdan kurkkaamaan muutaman kaupan alennusmyynnit.


Nämä Bobo Chosesit on kiinnittänyt huomioni.
Busstopissa olisi nyt -40% ale, täytyy varmasti käydä livenä kurkkaamassa, miltä nämä näyttää!
Tykkäättekö ja onko jollain kokemusta merkin vaatteista?

- Pia

8 kommenttia

  1. Kyllä mäkin jo odotan uusia Pomppeja ja kutsut on varattu heti ekalle viikolle :). Tilasin myös noi jeggingsit mut harmaana ja ihmettelin miten en oo niitä ennen huomannut?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on heti silloin ensimmäisenä sunnuntaina kutsut. :)
      Mä huomasin nämä kyllä jo silloin kutsuilla. Tosi hyvän malliset housut, tykkään tuollaisesta mallista Eevillä, ei kiristä eikä purista.
      Nuo tähdet vaan ei ollut ihan mun lempparijuttu. Mutta oon tässä pitkän syksyn (vai mikä tämä vuodenaikana nyt sitten on) aikana lämmennyt tuolle kuosille. :)

      Poista
  2. Mä olin auttamattomasti myöhässä POMPin nettikaupassa aleostoksilla ja eihän siellä enää ollut juuri mitään meidän koossa mitä olisin halunnut. Paljon nopeampaa näköjään myyty loppuun vaatteet kuin aiemmissa aleissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä olis pitänyt olla koneella silloin klo.01. Aamulla ei tainnut paljoa olla jäljellä. :)
      Mä olin ihan varma, että -50% alea ei edes tule enää. On tuo Pompin suosio kasvanut niin paljon.
      Meille lähti onneksi ihan kivat jutut tilaukseen. :)

      Poista
  3. Kyllä täälläkin jo innolla odotellaan uuden malliston kuvia ja vaatteita :) Itsekin katselin joskus yöllä Pompin alea, kun tyttö sattui heräämään yskäänsä, eikä siellä ollut oikeastaan mitään jäljellä, mutta aamulla satuin sitten sellaiseen saumaan verkkokauppaan, että tarjonta olikin huomattavasti parempi kuin yöllä ja sain tilaukseen itseasiassa kaikki mitä olin suunnitellutkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä etten mä ole sitten ainoa. Eiköhän kohta jo nähdä ekat kuvat uusista Pompeista. :)
      Hyvä tuuri kävi sulla sitten alen kanssa! :)

      Poista
  4. Mä tilasin tuon saman harmaan neuletakin meidän tyttöselle odottamaan koossa 80cm ja muutamia muitakin juttuja. Mun kaveri on Pdl-esustaja ja heti 22.2 pääsen kutsuille. Tässä mallistossa tykkäsin noista tummemista sävyistä ja mielenkiinnolla odotan joskos kevätmallistossa olisi myöskin jotain mieleistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edullisesti sai nyt kyllä neuletakin, harmaalla neuletakilla on käyttöä aina ja se sopii ihan kaiken kanssa! :)
      Mulla on omat kutsut jo 23.päivä, kovasti odotan jo!

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun