Paperipalloja

Prismasta löytyi kivoja paperipalloja!
Kiitos vinkistä Johanna! :)

Nuo valkoiset siis Prismasta.
Siellä on kahta kokoa, väreinä valkoinen, pinkki ja vihreä!
Pari palloa pääsi tyttöjen huoneen kattoon ja pari palloa roikkuu olkkarin ikkunalla!
Ihania on! :)



Järjestin eilen Me&I -kutsut vielä tähän loppukauteen.
Pienen tilauksen tein ja sain hyvät emännänlahjat!
Osaatteko arvata, mikä mekoista lähti Eeville tilaukseen?
Kirjoittelen Me&I:sta vielä enemmän kun paketti saapuu. :)

- Pia

10 kommenttia

  1. Hei, hienot pallot! Kiitos tästä vinkistä, meillä juhlitaan lasten synttäreitä loppuvuodesta, nämä voisivat olla kivoja koristelussa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin vuorata meidän katot noilla palloilla ilman juhliakin, oon ihan seonnu noihin. :D
      Mut joku kohtuus nyt. :)

      Poista
  2. Kivoja palloja, täytyy ehkä hakea tyttöjenkin huoneeseen noita! Mä oon kans huomenna menossa me&i kutsuille. Ehkä joku pikkutilaus tulee tehtyä meillekin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole ihan ominta tyyliä nuo Miikkarit, mutta jotain kivaa löytyi! :)
      Ja itselle myös!

      Poista
  3. Nuo on niiin ihanat :) Minunkin tarttee käydä ostamassa vielä muutama lisää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan vinkistä, en mä näitä muuten olisi "löytänyt"! :)

      Poista
  4. Hei vähän hieno tuli noista paperipalloista!! :)

    VastaaPoista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun