MyCinnamonGirlin ale!




Nyt on MyCinnamonGirlillä hyvät alet, kannattaa kurkata mitä vielä on jäljellä!
Yllä muutama kuva meidän MCG:n tämän kauden jutuista. :)
 Annilla ihana Oh dress Light rose värissä ja koossa 2 to 3 years.
Eevillä on sama mekko ruskeana isommassa koossa.
Eevin mekko näkyy Viikon asut -postauksessa.

Eevillä on Tea time skirt Off white värisenä ja Tea time top light rose värisenä.
Hame on kokoa 2 to 3 years, molemmilla tytöillä on tämä hame samassa koossa.
Toppi on kokoa 4 to 5 years.
Toppeja ja hameita on vielä hyvin jäljellä!

Myös TÄSSÄ postauksessa näkyy meidän tämän kauden vaatteita.
Eevillä tuossa postauksessa tuo Annin mekko päällä. :)

Uusi mallisto tulee myyntiin marraskuun toisella tai kolmannella viikolla! :)

TÄSTÄ shoppailemaan! :)

- Pia

6 kommenttia

  1. Ihanat mekot!! Mä en uskalla enää tilata kun viimeks tilasin 1-vuotiaalle 6kk kokoa ja silti oli niin jättimäinen että!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin meni mun ensimmäinen tilaus viime syksynä aika harakoille. :)
      Mutta vahingosta viisastuneena olen jo osannut ottaa paremmat koot! Blogeista saa mun mielestä hyvää vinkkiä kokojen valintoihin. Ja ainahan asiakaspalvelusta voi kysyä mittoja! :)
      Kannattaa myös katsoa kokotaulukko: http://www.mycinnamongirl.co.uk/size-chart.php

      Poista
  2. Mä en kans ole uskaltanut tilata enää, kun koot menevät ihan omissa taulukoissaan. Nättejä vaatteita ovat kuitenkin ja ihan teidän näköisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, nää on kyllä juuri passeleita meidän vaatekaappiin! :)

      Poista
    2. En tiedä, oletko jo saanut kahden ja puolen tonnin sisustushaasteen, mutta sellaista olisi sinulle tyrkyllä blogissani ;)

      Poista
    3. Kiitos, ei ole tätä vielä ollut mulla.
      Ja kiitos muistutuksesta, on yksi toinenkin haaste mihin en ole vielä vastannut, ups! :D

      Poista

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun