Teippiä, teippiä


Oon ihan täysin hurahtanut masking tapeen! Jotenkin ajauduin pari kuukautta sitten Teippitarhan blogiin ja siitähän se ajatus sitten lähti.. Nyt meillä on puoli kämppää täynnä teippiä. Melkein mihin vaan kääntyy, ni teippiteippiäteippiä. Onneksi mulla on ymmärtäväinen mies. :)

 Mulla on ollu nurkissa kaksi isoa Riihimäen lasin lasipurkkia, jotka joskus sain äidiltäni. Koristelin tavallisia tuikkuja masking teipillä ja laitoin purkkiin parin kattauskynttilän kanssa. Kaunis.

Kirjaimet ovat Kodinonnesta. Valkoiset kirjaimet olivat oikein kauniit, mutta teipillä niistä tuli vähän lapsellisemmat ja lasten huoneeseen sopivammat!



Alkuviikolla tuli jälleen postia Teippitarhasta. Naistenpäivän tilauksen kunniaksi kaupanpäälle tuli ihania paperipusseja, punaisia ja harmaita. Tilasin tällä kertaa myös pari kangasteippiä. Kauniita ovat, täytyy miettiä mitäköhän niistä syntyisi. Tilasin myös Eeville Nalle Puh -teippiä. Tyttö on jo innoissaan päässyt Puh -teippiä kokeilemaan.


Mun teippi-innostus on mennyt nyt niin pitkälle, että ajattelin jo pitää siitä pienen paussin. Tulee jotenkin ihan hullu olo, kun aamusta iltaan kuljeskelee teippirulla kädessä. :) Tilasin siis matonkuteita ja virkkuukoukkuja. Haluan virkata maton. Mä en kyllä osaa virkata, mutta ajattelin opetella. Ei se kovin vaikeaa voi olla.

- Pia

Ei kommentteja

Ilahdun jokaisesta kommentista! :)

Sivun alkuun